Domowe malibu (likier kokosowy)

Uwielbiam drinki z malibu, a szczególnie te ze spienionym mlekiem skondensowanym.
Malibu, które Wam prezentuje w smaku bardziej przypomina właśnie gotowy drink niż sam likier. Wyszło dość mocne, przyjemnie rozgrzewające. Jeżeli wolicie delikatniejsze likiery skorzystajcie z samej wódki, lub dodajcie mleko skondensowane niesłodzone, które ja pominęłam. A pominęłam celowo, bo zależało mi, żeby smak kokosu był wyraźniejszy. Likier jest pyszny :) Przepis wypatrzyłam w tym miejscu



Składniki:
  • 200 - 250 g kokosu
  • 125 ml spirytusu
  • 375 ml wódki
  • 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego
  • 1 puszka mleka kokosowego
  • 1 puszka mleka skondensowanego niesłodzonego (pominęłam)


Kokos wsypać do litrowego słoika, zalać wódką i spirytusem. Odstawić na 4 dni. Po tym czasie odsączyć wiórki. Odsączony przez sitko alkohol, mleko skondensowane i mleczko kokosowe zmiksować i przelać do butelki. Przechowywać w lodowce. Pić schłodzone.


Na zdrowie :)



    Komentarze

    Popularne posty