Wytrawne muffiny z kiełbasą, cebulą i pietruszką

Mój dzisiejszy bilans żywienia: trzy duże kawy, trzy słodkie muffiny i trzy ciastka. Jakby na to nie patrzeć pozytywny ;)
Nadszedł dla mnie taki czas kiedy moje wewnętrzne demony testują punkty krytyczne. Wczoraj... leżałam na ziemi, dziś już po niej chodzę. Czasem potrzeba, żeby ktoś kopnął, a czasem potrzeba poleżeć i uwolnić łzy. Mówią, że tylko silni pozwalają sobie na bycie słabym. Bo chyba tak jest, że siła rośnie kiedy podlewa się ją od korzeni.

Swojskie solidne muffiny. Z kiełbasą, cebulą i pietruszką. W sam raz na drugie śniadanie lub element imprezowego stołu. Konkretnie smaczne :)




Składniki (na 12 muffinek):
  • 350 g mąki
  • 2 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 75 g masła + łyżka masła  do cebuli
  • 3 jajka
  • 225 ml mleka
  • 1 duża cebula
  • laska kiełbasy dobrej jakości
  • garść natki pietruszki
  • sól, pieprz


Cebulę pokroić w drobną kostkę i zeszklić na maśle. Kiełbasę pokroić w kostkę, pietruszkę posiekać. 
W misce wymieszać mąkę z proszkiem do pieczenia, solą i pieprzem. Masło rozpuścić. Kiedy przestygnie dokładnie połączyć z mlekiem i roztrzepanymi jajkami. Składniki mokre połączyć z suchymi, dodać cebulę, kiełbasę i pietruszkę. Szybko i energicznie połączyć. Formę do muffinek wysmarować masłem lub wyłożyć papilotkami i napełnić ciastem.
Piec w 180 stopniach C przez 25 - 30 minut.


SMACZNEGO :) 




Komentarze

Popularne posty