Racuchy z papierówek

Papierówki  pełne snu w klasycznych racuchach. Tyle w nich przyjemności, radości i smaku. Jadłam z zachwytem 😍 Dla mnie najlepsze są z cukrem pudrem. Po prostu. Natomiast można dodać cukier puder połączyć też z cynamonem, można też podać je z konfiturą, można też ze świeżymi owocami, albo z czymś na co jeszcze nie wpadłam 😉 Tak czy siak, w tym przypadku prostota podbija serca 😊

Składniki:
  • 1 szklanka maślanki
  • 1 szklanka mąki
  • 4 - 5 papierówek
  • 1 jajko
  • 1/2 łyżeczki sody
  • cukier puder do posypania 

Mąkę przesiać razem z sodą (można dodać też łyżkę cukru pudru), dodać maślankę i jajko. Rozmieszać za pomocą rózgi (lub widelca) do uzyskania gładkiej konsystencji. Ciasto odstawić by odpoczeło.
Papierówki obrać (lub nie, ja zostawiłam skórkę), pokroić w ćwiartki, a następnie wydrążyć gniazda nasienne. Ćwiartki jabłek pokroić w plastry i zanurzyć w cieście. Porcje ciasta nakładać za pomocą łyżki na rozgrzany olej.Smażyć z obu stron na średnim ogniu do momentu aż racuchy zarumienią się na złoto. Podawać oprószone cukrem pudrem.


SMACZNEGO 😊



Komentarze

Popularne posty